Konečně slušná teplota: -20°C

29.01.2010 15:11

Konečně je venku trochu snesitelně. Napadlo tam to bílé studené, co se mi tak krásně lepí na čumáček, úžasně to chutná a skvěle se na tom leží.  Vždycky se celý oválím ve sněhu (na mých chlupech pak krásně drží) a když jsem celý vlhký a bílý, vyberu si to nejvíce zledovatělé místo v zahradě a tam se uložím ke spánku.   Nic nedbám na pobídky páníčků že mám jít domů, že zmrznu a že se nachladím.  Je to nádhera!

Taky jsem se naučil rohlíčky od sousedky nejprve zahrabat do sněhu, pak je nějakou dobu hledám a pak jsem odměněn úžasně vychlazeným rozmočeným rohlíkem obaleným ve směsi sněhu a hlíny. Ten pak labužnicky dlouho vychutnávám.

Když jsem  potom potupně vtažen nebo vlákán do domu, postupně se sníh na mně rozpouští i hodinu a já se můžu stále válet v krásné špinavé louži vody. Ručník, kterým se mne snaží vysušit páníček vždycky někam odtáhnu a schovám -  to je prča ....  ať žije zima!