Jsem architekt

31.05.2012 13:42

Zatím jen zahradní, ale nějak se musí začít. A dávám do toho veškerou svoji sílu i rychlost (doslova).

Máme totiž zahradu. Malou. A máme průjezd. Velký. Moji páníčci se, z mého pohledu naprosto nesmyslně, motali po zahradě i průjezdu, jednou šli tudy, jindy tudy a někdo jiný šel zase jinudy. No hrůza. Žádný viditelný systém v tom neměli. A zde vstupuji do děje já. Rozhodl jsem se jim vytýčit jasné přepravní trasy. Rychlé, efektivní a na první pohled všem srozumitelné.

V celkem pravidelných intervalech běhám ze zahrady do průjezdu a zpět po  přesně vypočítané dráze, žádný krok ani  skok navíc. Milimetrově míjím roh domu stejně jako zahradní stůl či altán, oběhnu pískoviště a kolem bazénu  se vracím zpět do průjezdu - podobně jako závodnící na ploché dráze.  Svoji činnost zintenzivňuji v době děšťů a rozmáčené zahrady, kdy jsou dráhy nepřehlédnutelné až nezničitelné. 

Po několikátém setí trávy do mých drah, kde samozřejmě nikdy nic nerostlo dlouho, páníčci pochopili. Musí se podřídit. Přestali s neustálým rozhrabáváním a zaséváním  trávy a začali moje trasy dláždit. Každou moji vyrytou cestu osázeli plochými kameny, takže za sucha i deště vypadají mé běžecké dráhy přibližně stejně.  Z pohledu nezasvěceného pozorovatele to vypadá, že se páníčci rozhodli spojit strategická místa a odpočinkové zóny pomocí chodníků...   Ale my doma víme své   :-)))  ...  A pak že nejsem architekt!

A zde je malá ukázka:

Moje realizované návrhy