Jak jsem stavěl metro

29.01.2010 17:26

Ahoj všichni chlupatí čumáci. Nebojte se mne.  Jmenuji se Hugo ( celým jménem Hugo Ouško Štěkota ) a narodil jsem se 15.9.2008 v Kelči a teď to už  přerývám v Radslavicích u Přerova. Takhle vypadám jen výjimečně, např. poté, co jsem dnes ráno u nás v průjezdě budoval svou soukromou stanici metra:

Ještě jeden detail stavitele - rozkošného štěňátka - tedy mne:

Ale nebojte, ti velcí a malí co se o mě starají, hrají si se mnou a mazlí a někdy se na mě i trochu zlobí, mě včera večer dvě hodiny dávali do pořádku, takže už jsem zase fešák. Říkali, že jestli vydrží počasí, tak vydržím i já, teda čistej. 

Dnes odpoledne ještě objevili ze zadní strany pařeniště tu díru, co jsem se jí skrze fólii prokutal dovnitř ve snaze vytvořit zastřešené nástupiště. Nepochopili to a dostal jsem vyhubováno. Se stavbou metra prozatím končím, protože říká pantáta, že si dá na mě pozor. Tak jsem s těma malýma dneska po zahadě aspoň honil tu divnu barevnou věc co lítá a tak bezvadně se do ní kouše: