Jsem prostě skokan!

14.04.2010 13:02

Jednou přišla sousedka z domu na kraji ulice  (ob jeden dům od nás) a řekla páníčkům že si mají pro mne přijít k nim na zahradu.  ??!!
A když tam přišli, právě jsem vycházel z boudy Brita, což je jejich dlouhosrstý labrador, který mne děsně nesnáší, ale byl zrovna zavřený v domě.

A když se pak páníčci pídili po tom, jak jsem se tam dostal, našli na zahradě hromadu cihel tam, kde jsem se nejraději opíral o plot sousedky. Kudy jsem se ale dostal do vedlejší zahrady, kde mě našli, to do dnes nezjistili. A já jim to ukazovat nebudu :-)) .

 


 

A protože jsem touto akcí zjistil, že sousedka vedle nás má bezva zahradu, kde jsou veliké hromady odpadků, bláto a jiné věci, které doma nemáme, byl jsem u ní pečený vařený. Prostě jsem si skočil i přes už opravený plot a to byly hody! Páníčci teda už tak nadšení nebyli a když jsem jednou skočil krásným dvojskokem  přes dva tyto zděné ploty k fenečce, páníček skočil za mnou a podobnými dvojskoky mne zase vrátil domů ... a tak teď už máme doma nový plot, vysoký :-((